Pogosta vprašanja

Pogosta vprašanja

Na naši spletni strani v zgornjem desnem kotu kliknete moder gumb »Prijavi se«. Odprla se vam bo stran za prijavo, spodaj pa je tudi gumb »Registracija«, na katerega kliknete, če še nimate uporabniškega računa. Izpolnite vsa obvezna polja z vašimi podatki, predlagamo pa tudi, da vpišete svoje ime in priimek.

 

Vpisano e-pošto boste po registraciji lahko uporabili za prijavo v svoj uporabniški račun. Ko na obrazcu kliknete »pošlji« lahko pričakujete, da boste tekom dneva ali naslednji delovni dan na vpisano e-pošto dobili sporočilo o aktivaciji vašega uporabniškega računa z navodili za kreiranje gesla.

Na e-pošto boste dobili sporočilo o aktivaciji vašega uporabniškega računa in povezavo za kreiranje novega gesla. Kliknete na to povezavo in vpišete svojo e-pošto. Dobili boste avtomatsko e-sporočilo s povezavo na kateri si boste lahko nastavili novo geslo. Kliknete na povezavo in sledite navodilom za kreiranje novega gesla.

 

Ko to naredite, se lahko s svojo e-pošto in geslom, ki ste ga pravkar ustvarili, prijavite v našo trgovino.

Kliknete gumb »Prijavi se« in vpišete svoje podatke.

V našo spletno trgovino smo vpeljali večjo spremembo, ki se tiče uporabnikov in bo lahko bistveno vplivala na način, kako bodo podjetja in posamezniki uporabljali našo trgovino.

Sedaj omogočamo podjetjem, da registrirajo neomejeno število uporabnikov z različnimi nivoji pravic, nad katerimi imajo popoln pregled in nadzor.

 

Če vaše podjetje še ni registrirano v Liftko trgovini, najprej registrirajte prvega uporabnika. Ta bo imel avtomatsko določen najvišji nivo pravic in bo lahko dodajal nove uporabnike, ne da bi se ti morali sami registrirati.

 

 

PRAVICE:

Uporabniki znotraj enega podjetja imajo lahko več različnih nivojev pravic, ki jim omogočajo različna dejanja in vpoglede. Naredili smo 3 različne nivoje pravic. Vsak uporabnik ima lahko samo en nivo pravic naenkrat.

 

Prvi in najbolj pomemben nivo je Administrator. Ta ima »Administratorske pravice« oziroma je »administrator podjetja«. Prva registrirana oseba ima ta nivo pravic in lahko dodaja nove uporabnike, ki jim hkrati določi tudi nivo pravic. Če doda še enega administratorja, bo novi administrator lahko spremenil nivo pravic staremu. To je lahko uporabno, če ne želite, da ima prva registrirana oseba pravice administratorja.

Pravice, ki jih ima samo Administrator: Ima pregled nad vsemi uporabniki v podjetju / zaposlenimi, lahko jim določa nivo pravic, lahko doda nove uporabnike. Prav tako ima pregled nad vsemi naročili, ki jih naredijo nabavniki v sklopu njegovega podjetja.

Ostale pravice Administratorja: Pregled nad projekti vseh uporabnikov, lahko vidi cene izdelkov ter izvede naročilo.

 

Drugi nivo je Nabavnik - ta ima označeno, da »lahko kupi izdelke« oziroma ima »pravice za nakup«. Nabavnikov je lahko več, lahko pa je en sam, kakor se odloči podjetje.

Pravice Nabavnika: ima manj pravic kot Administrator – ne vidi vseh naročil in uporabnikov, prav tako ne more dodajati novih uporabnikov. Enako kot Administrator pa ima pregled nad vsemi projekti uporabnikov v podjetju, vidi cene izdelkov in lahko izvede naročilo.

 

Tretji in najnižji nivo je Serviser. Ta ima le »pravice za dodajanje projektov« oziroma da »lahko ureja sezname«. To ne pomeni, da lahko vidi in ureja sezname drugih, temveč da lahko ureja svoje lastne sezname oz. projekte. Sezname lahko dodaja, izbriše, odstrani ali doda artikle iz njih ter jih preimenuje.

Pravice Serviserja: ne vidi cen izdelkov in jih ne more kupiti. Vidi samo svoje projekte, ki jih lahko ureja.

Najprej greste na »Moj račun«, kjer boste na seznamu na levi strani ekrana lahko videli zavihek »Seznam zaposlenih«. Kliknete nanj in videli boste prazno stran - vaši podatki se ne bodo pokazali, da si ne bi ponesreči slučajno odstranili administratorskih pravic. V tem primeru ne bi bilo nikogar z administratorskimi pravicami.

 

V spodnjem desnem kotu boste videli gumb »Dodaj uporabnika«. Kliknete nanj in izpolnite polja s podatki osebe, ki jo želite dodati. Nastavite ji tudi ustrezen nivo pravic. Ko končate, se bo oseba pokazala na strani »Seznam zaposlenih«. Zaposlenim lahko kadarkoli spremenite pravice.

 

Novega uporabnika nam ni treba posebej potrditi in se bo lahko vpisal takoj, tako da klikne gumb »Prijavi se« ter »Ste pozabili geslo?«. Ko bo vpisal mail, katerega je dodal administrator, bo na ta mail dobil povezavo do kreiranja novega gesla. Ko bo to naredil, bo lahko prosto dostopal do trgovine.

Nabavnik ima pregled nad vsemi projekti uporabnikov v podjetju. Ko želi kupiti izdelke v različnih projektih, izdelek enostavno doda v košarico. Lahko tudi klikne gumb »Dodaj izdelke v košarico« in doda v košarico vse izdelke v tistem projektu. Izdelki se ne bodo izbrisali iz seznama in jih Nabavnik ne more odstraniti s seznama. To lahko naredi samo serviser sam. 

 

Ker serviserji lahko dodajo količino izdelkov, ki jih želijo, bo Nabavnik že imel pravilno količino izdelkov, ki jih potrebuje. To naredi pri vseh projektih in izdelkih, ki jih želi kupiti in enostavno zaključi nakup.

Administrator ima pregled nad vsemi naročili, ki jih naredijo uporabniki v podjetju. Pri vsakem naročilu piše kdo ga je izvedel.

Vsak Nabavnik lahko vidi samo svoja naročila.

Svoje projekte lahko vsak ureja pod zaznamkom »Moj račun« in »Moji projekti«. Projekt lahko preimenujete, izbrišete ali dodate nov projekt.

 

Nabavnik lahko vidi in ureja vse projekte v podjetju. Pred imenom projekta bo videl tudi ime uporabnika, ki je ta projekt ustvaril. Če se Nabavnik odloči zamenjati ime, se bo to ime izbrisalo, tako da mora biti pozoren na to in ga ročno še enkrat vnesti, če želi vedeti, komu pripada projekt.

Izdelke lahko v katerikoli projekt dodate prek srčka v desnem zgornjem kotu izdelka ali ob gumbu »Dodaj v košarico«. Ko kliknete nanj lahko izberete v kater projekt ga boste dodali.

 

Takšno količino, kot si jo boste izbrali, se bo zabeležila na izdelku v projektu, v katerega ste ga dodali. Izdelek je lahko v več projektih hkrati, z različnimi količinami.

Material lahko prevzamete v našem skladišču ali označite, da vam ga pošljemo na vaš naslov. Za države Evropske Unije se vam bo prevoz obračunal glede na težo pri zadnji stopnji nakupnega procesa.

 

Državam izven Evropske Unije ne moremo zaračunati prevoza, saj boste dobili račun direktno od dostavne službe. Pri dostavah izven EU vse stroške prevoza namreč plača prejemnik pošiljke. Dostavo izven EU lahko organizirate sami ali pa vam jo organiziramo mi. V vsakem primeru nam to sporočite na info@liftko.si

Da bi bilo naročanje pravega materiala za vas kar najbolj enostavno, je večina artiklov na naši spletni strani poslikana v našem skladišču, narejene pa so tudi 360° slike, ki si jih lahko ogledate iz vseh strani in se prepričate, da gre res za pravi material.

 

Pod sliko lahko najdete tudi dodatne informacije in podatke, ki jih morda potrebujete pri identifikaciji materiala, dodali pa smo tudi dimenzije.

 

Na desni strani, ob slikah, lahko vidite preprosto skico z označenimi dimenzijami, ki so navedene pod sliko.

 

Če iskanega materiala ne najdete v naši trgovini ali niste prepričani, če ste našli pravega, nam pišite na sales@liftko.si in material bomo dobavili za vas ali vam našli pravega.