V svoj team vabimo zanesljivo, teamsko osebo za vodenje administracije.
Delovne naloge obsegajo komunikacijo s strankami in poslovnimi partnerji, pregledovanje in pripravo dokumentacije, pripravo in izdajo računov, druge administrativne naloge in skrb za pisarno.
Izobrazba: sredna strokovna, srednja splošna, Ekonomija
Alternativna izobrazba: višješolska (prejšnja), višja strokovna
Delovne izkušnje: niso potrebne
Znanje jezikov: slovenski, angleški jezik, zaželeno znanje tudi katerega drugega tujega jezika
Računalniška znanja: urejevalnik besedil, delo s preglednicami, poznavanje socialnih omrežji
Trajanje zaposlitve: določen čas, 12 mesecev z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas
Poskusno delo: 3 mesece
Urnik dela: dopoldne
Kandiate vabimo, da svoje prijave oddajo po mailu na naslov info@liftko.si ali pokličejo na telefonsko številko 030 675 200 do 26. 4. 2022
Ste podjetje, ki se ukvarja z vzdrževanjem in montažo dvigal, tekočih stopnic in trakov, invalidskih dvižnih ploščadi? Vabimo vas, da postanete naš poslovni...
VečKaj ne bi bilo super, če bi lahko dvigalo upravljali kar s svojim telefonom? S FreeRIDE lahko naredite prav to! Je brezstična rešitev za vsako dvigalo, ki ne potrebuje spreminjanja krmilnika ali jaškovnega ožičenja. FreeRide la...
VečMinilo je že skoraj 200 let odkar je Louis Braille razvil brajico in naredil življenje malo lažje za okrog 36 milijonov slepih ljudi po svetu. Danes, na njegov rojstni dan, obeležujemo Svetovni dan brajice. Na žalost v Sloveniji in m...
Več